ایرانیان ونزوئلا

راهنمای ویزا و اقامت و تحصیل و کار در ونزوئلا

ایرانیان ونزوئلا

راهنمای ویزا و اقامت و تحصیل و کار در ونزوئلا

ویزای ونزوئلا

ونزوئلا انواع زیادی ویزا برای خارجی ها دارد. اما معمولا ایرانی ها با یکی از ویزاهای توریستی، تجاری یا تحصیلی وارد ونزوئلا میشوند. دروغ بزرگ احمدی نژاد همچنان ایرانیان را شاد و خرم نگاه داشته که ونزوئلا برای ایرانی ها ویزا نمیخواهد!!  
البته که میخواهد، تنها تفاوت قبل و بعد از احمدی نژاد در ارائه ویزای کوتاه مدت توریستی به جای صدور سفارت ونزوئلا در تهران، صدور آن در فرودگاه است. البته این ویزای توریستی کوتاه مدت است و البته فقط و فقط برای گردشی چند روزه در ونزوئلاست و حتی اگر تصمیم داشته باشید از ونزوئلا به کشور دیگری بروید به مشکل بر خواهید خورد. همچنین این ویزا هیچ امکانی برای خرید و فروش، گرفتن شماره اقتصادی، اقامت، تحصیل یا هر چیز دیگری به شما نخواهد داد.

دو ویزای قابل استفاده ویزای تجاری و ویزای تحصیلی است.
برای  گرفتن ویزای تحصیلی مانند من نیاز دارید که پذیرشی از یک دانشگاه یا موسسه متبر آموزشی داشته باشید و همراه با آن و نشان دادن مدارکی به عنوان پشتوانه مالی (مانند حساب بانکی) و روزو هتل یا پانسیون برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. این ویزا معمولا مناسب افراد با سن و سال و سرمایه کمتر است.
برای ویزای تجاری مواردی مانند داشتن کارت بازرگانی و شرکت فعال یا داشتن دعوتنامه تجاری معتبر از یک شرکت ونزوئلایی با تراز اقتصادی و اسناد ثبتی و یا دعوتنامه تجاری از طرف یک وکیل دارای گواهینامه امور خارجی ها و روزرو هتل یا اجاره خانه یا به هر حال یک سند که نشان دهد از نظر سکونت مشکلی نخواهید داشت نیاز است.
دو ویزای ذکر شده در بالا ویزاهای مناسب برای مهاجرت به ونزوئلا هستند.



در صورتی که سوالی داشتید میتوانید به من ایمیل بزنید، اما من به هیچ عنوان نمیتوانم کمکی در جهت دریافت اقامت به کسی کنم. همچنین لطفا از پرسیدن سوالات کلی خودداری کنید. قطعا تمام سوالات را خواهم خواند، اما به سوالاتی کلی مانند ونزوئلا چطور است؟ یا در ونزوئلا خانه چند است؟ یا ماشین در ونزوئلا چند است؟  یا سوالاتی که جوابشان قبلا در وبلاگ نوشته شده باشدبه هیچ وجه  پاسخ نخواهم داد.

با احترام، صحرا میری sahra.amiri.delongi@gmail.com

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 03:59

salam, baraye visa touristi be venezula haghighat dare ke dar forodgah sader meshe? vase gardeshgari 1 hafte mekham beram
mamnon mesham rahnamaye befarmayed
merci

are

farhad دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 18:05

سلام دوست عزیز مرسی از اطلاعاتون واقعا زحمت میکشید میشه یه خورده بیشتر در مورد پناهندگی در ونزوئلا توضیح بدید مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد