ایرانیان ونزوئلا

راهنمای ویزا و اقامت و تحصیل و کار در ونزوئلا

ایرانیان ونزوئلا

راهنمای ویزا و اقامت و تحصیل و کار در ونزوئلا

اجاره و خرید خانه در ونزوئلا

در ونزوئلا مانند هر نقطه ی دیگر دنیا برای یافتن خانه مناسب برای خریدن یا اجاره کردن چند راه پیش روی شماست. آژانسهای املاک، روزنامه و اینترنت. آژانسها معمولا برای پیدا کردن خانه های مبله، روزنامه ها بیشتر برای پیش خرید و رزرو خانه و اینترنت برای هر دو مورد مناسب است. هرچند برای مواردی که خارج از آژانسهای املاک پیدا میکنید بایست احتیاط بیشتری کرد. و توسط یک وکیل شرایط خرید یا اجاره ی خانه را برسی کرد.  

 

اجاره ی خانه به خارجی ها در ونزوئلا معمولا به دلار میباشد، قراردادها معمولا یک ساله هستند  و معمولا اجاره خانه به صورت شش ماهه یا یک ساله پرداخت میشوند. هزینه  اجاره خانه در هر شهر و منطقه از نقطه ی دیگر متفاوت است، اما اجاره منزل مناسب حداقل از صدوپنجاه دلار به بالا میباشد. پیشنهاد من به تازه واردین اینست که برای شروع یا آپارتمان اجاره کنند و یا اگر قصد خرید یا اجاره خانه ویلایی دارند در شهرکهای مرغوب به دنبال خانه باشند.

قیمت خرید خانه هم از حدود پونزده هزار دلار به بالا میباشد. در ونزوئلا معمولا در بیشتر موارد آپارتمان قیمت بیشتری از خانه ویلایی دارد. 


در صورتی که سوالی داشتید میتوانید به من ایمیل بزنید، اما من به هیچ عنوان نمیتوانم کمکی در جهت دریافت اقامت به کسی کنم. همچنین لطفا از پرسیدن سوالات کلی خودداری کنید. قطعا تمام سوالات را خواهم خواند، اما به سوالاتی کلی  مانند ونزوئلا چطور است؟ یا در ونزوئلا خانه چند است؟ یا ماشین در ونزوئلا چند است؟  یا سوالاتی که جوابشان قبلا در وبلاگ نوشته شده باشدبه هیچ وجه  پاسخ نخواهم داد.

با احترام، صحرا میری sahra.amiri.delongi@gmail.com

نظرات 2 + ارسال نظر
سیامک یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 04:29

سلام و سپاس از زخماتتون شرایط چنج پول ونزویلا چه جوریه؟ و چه مبلغ پول ونزویلا را میشه انتقال داد و به چه طریق ؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

میشه انتقال داد ولی کار هر کسی نیست. من خودم نمیدونم چظوریه ولی برای خود ما میکنن دوستامون

سیامک دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 04:26

سلام خانم امیری
ازتون تشکر میکنم که در خصوص ونزوئلا اطلاع رسانی میکنید و وقت میزارید.
من یه خواهشی ازتون داشتم .. میخواستم ازتون بخوام که اون لفظ "احمقانه" رو در انتهای مطالبتون حذف کنید.
میدونید شما زمان میزارید ... اطلاع رسانی میکنید و اینها همه نشانه احساس مسئولیت شماست چون خیلی راحت میتونید این کار رو نکنید و کامنتهای یه سری ادم ناراحت و روانی رو هم نداشته باشید ... اما اون لفظه "احمقانه" .. خیلی تو ذوق میزنه .. آزار میده آدم رو .. من خودم وقتی مطلب رو میخوندم این حس رو داشتم که انگار توی جاده صاف با سرعت رانندگی میکنم و باد تو صورتم میخوره و خنک میشم .. بعد به این کلمه که رسیدم انگار یدفعه با همون سرعت.. وارد یه چاله خفن میشم و سرم میخوره به طاق!!!:)
البته من میدونم شما به عنوان یه انسان آزاد مختارید هر جوری دوست دارید بنویسید و به کسی هم مربوط نیست ... آنچه که من گفتم فقط یه پیشنهاد دوستانه بود .. ولاغیر
امیدوارم بازهم بنویسید و بدونید .. اکثریت خاوشی هستن که مطالب شما رو میخونن و استفاده میکنن به یه سری کامنت آدم های بی کار و مریض .. توجه نکنید

با تشکر و سپاس

سلام.مرسی از نظرتون.باشه، حتما اصلاح میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد