ایرانیان ونزوئلا

راهنمای ویزا و اقامت و تحصیل و کار در ونزوئلا

ایرانیان ونزوئلا

راهنمای ویزا و اقامت و تحصیل و کار در ونزوئلا

کار در ونزوئلا و چگونگی یافتن شغل

همانطور که قبلا گفتم پیدا کردن کار در ونزوئلا کار ساده ای نیست، البته نه اینکه نشدنی باشد. من شخصا در یک شرکت ایتالیایی کار میکنم و از شرایطم راضی هستم، اگر چه حقوقی کمتر از ونزوئلایی ها دریافت میکنم، اما با تخصصی که دارم و رشته تحصیلی ای که تحصیل میکنم حقوق مناسبی برای یک زندگی نرمال به من پرداخت میکنند.  

دوستانی که قصد پیدا کردن کار در ونزئلا دارند باید حضورا به تک تک فروشگاه ها و شرکتهایی که میشناسند یا میبینند بروند تا بلکه بتوانند شغلی مناسب پیدا کنند. اما قبل از آن باید از نظر دولت ونزوئلا شرایط مشخص اقامتی داشته باشند. یعنی نامه اقامت از پلیس محل زندگی و شماره اقتصادی در دست داشته باشید. در صورتی که آشنایی زیادی با ونزوئلا ندارید پیشنهاد شخصی من دادن رزومه تان به یک شرکت کاریابی یا شرکتی که رابطه بیشتری با اصناف مختلف در ونزوئلا دارد است و آنها با هزینه ای نه چندان زیاد مدارک شما را به تمامی شرکتهایی که ممکن است شغلی مناسب شرایط و تجربه شما داشته باشند ارسال میکنند. من هم به همین ترتیب شغل فعلی ام را پیدا کردم.


در صورتی که سوالی داشتید میتوانید به من ایمیل بزنید، اما من به هیچ عنوان نمیتوانم کمکی در جهت دریافت اقامت به کسی کنم. همچنین لطفا از پرسیدن سوالات کلی خودداری کنید. قطعا تمام سوالات را خواهم خواند، اما به سوالاتی کلی  مانند ونزوئلا چطور است؟ یا در ونزوئلا خانه چند است؟ یا ماشین در ونزوئلا چند است؟  یا سوالاتی که جوابشان قبلا در وبلاگ نوشته شده باشدبه هیچ وجه  پاسخ نخواهم داد.

با احترام، صحرا میری sahra.amiri.delongi@gmail.com

نظرات 1 + ارسال نظر
خخخخ چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 06:15

آخه مردک ونزوئلا هم جا شد که پاشدی رفتی حالا واسه خودت وبلاگ زدی به بقیه هم توصیه میکنی بیان! یعنی ایران انقد جات تنگ بود که چون هیچ جا دیگه جا ندادن پاشدی رفتی اونجا ادای ادمای درست و حسابی هم در میاری که از من سوال احمقانه نپرسین؟ میدونستی ونزوئلاییها وقتی خیلی گرمشون میشه خارجی ها را میکنن؟ من جای تو بودم شرت آهنی میپوشیدم، حالا یه سوال قیمت ماشین اونجا چنده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد